Cum pot sa devin abonat COSMOTE? Pentru a deveni abonat COSMOTE trebuie sa semnezi un contract de abonament. Pentru aceasta trebuie sa mergi la un magazin COSMOTE sau la un partener comercial. Documentele obligatorii pentru o persoana fizica sunt: - Document de identitate pentru cetatean român: Buletin /Carte de Identitate - Documente de identitate pentru cetatean strain: Pasaport / Carte de Identitate pentru cetatean strain dintr-o tara membra U.E./ Permis de sedere/ Permis de munca - Document de spatiu sau ultima factura de utilitati Documentele vor fi prezentate în original, copie legalizata, duplicate ale documentelor originale emise de aceleasi autoritati emitente Pot sa închei un abonament cu numarul de telefon pe care îl am la Cartela COSMOTE? Transfer la Abonament cu pastrarea numarului de telefon de la Cartela Acest serviciu îti permite sa treci oricând doresti la orice abonament Cosmote ales, pastrându-ti numarul de telefon si beneficiind de oferta valabila pentru noi abonamente. Conditii: * Cartela COSMOTE trebuie sa fie activa Instructiuni: Mergi la unul din magazinele Cosmote sau la oricare partener comercial Cosmote sa soliciti încheierea unui abonament Cosmote cu pastrarea numarului de telefon. Trebuie sa ai asupra ta: * cartela COSMOTE al carui numar de telefon doresti sa îl pastrezi pe noul abonament; * actele/documentele necesare încheierii contractului de abonament – vezi paragraful ’Cum sa devin abonat’ din sectiunea ‘Serviciul de Relatii cu Clientii / Asistenta Clienti’. Trebuie sa mai stii ca: * pentru noul abonament se aplica aceleasi conditii ca pentru toate abonamentele (plata abonamentului 2 luni în avans, migrare dupa 8 luni, etc); * daca în momentul transferului la abonament ai credit ramas neconsumat sau optiuni active (optiunea 2000 de minute, optiunea SMS) acestea se pierd; * de asemenea, serviciile activate pe cartelele COSMOTE se vor dezactiva automat - de aceea, în momentul activarii abonamentului va trebui sa precizezi ce servicii doresti sa ti se activeze; * daca pachetul cu cartela a fost achizitionat înainte de luna Decembrie 2005, atunci SIM-ul va fi înlocuit în momentul încheierii noului abonament. Cum pot sa transfer abonamentul meu catre alta persoana? Transferarea abonamentului poate fi facuta atât între doua persoane fizice sau juridice, cât si între o persoana fizica si una juridica. Pentru transferul între doua persoane fizice sunt necesare urmatoarele documente: - Pentru persoana care transfera: cartea/buletinul de identitate; - Pentru persoana care preia contractul: Cartea / Buletinul de Identitate (cetatean român) sau Pasaport (cetatean strain) si Contract de spatiu sau ultima factura Romtelecom sau utilitati achitata. - Cererea de transfer semnata de ambele persoane. Documentele vor fi prezentate în original sau copie legalizata. Cum pot sa-mi înlocuiesc cartela SIM deoarece este furata / pierduta / stricata? Solicita la cel mai apropiat magazin COSMOTE sau partener comercial înlocuirea cartelei SIM. Documentele necesare sunt: - Pentru persoana fizica: cartea/buletinul de identitate (este necesar ca ultima factura COSMOTE sa fie achitata); - Pentru persoana juridica: cartea/buletinul de identitate al persoanei împuternicite; - Formularul de înlocuire cartela SIM. Doresc sa efectuez apeluri internationale. Pentru a putea efectua apeluri internationale, poti merge la un magazin COSMOTE sau la un partener comercial sau poti suna la Servicul Relatii cu Clientii - 1234 si solicita activarea Serviciului International. Doresc sa utilizez telefonul mobil atunci când calatoresc în alta tara. Cum sa procedez? Pentru a putea utiliza telefonul mobil atunci când te afli în alta tara, te poti informa la un magazin COSMOTE sau la un partener comercial sau la Serviciul de Relatii cu Clientii, daca COSMOTE are contract de Roaming semnat cu vreun operator din tara vizitata. În anumite situatii ti se va solicita plata unui depozit pentru activarea Serviciului Roaming. Doresc sa aflu care este termenul limita de plata a facturii mele pentru telefonul mobil. Factura telefonica trebuie platita în decurs de 17 zile de la emiterea ei. Te rugam însa sa ai în vedere ca sunt necesare 2-3 zile pentru ca banii sa ajunga în contul COSMOTE. Cum si unde pot plati factura COSMOTE? Modalitatile de plata a facturii COSMOTE sunt: Plata prin Direct Debit: Daca ai cont bancar la una dintre sucursalele Bancii Transilvania poti semna o Conventie de plata prin Direct Debit prin care împuternicesti banca sa faca plata facturii Cosmote, în mod automat, la data scadenta. Este însa obligatoriu sa-ti alimentezi contul astfel încât sa ai la data scadentei cel putin suma necesara acoperirii valorii facturii Cosmote. Plata în numerar Poti plati factura COSMOTE la ghiseele sucursalelor autorizate ING Bank, Bancpost, Alpha Bank, Citibank, BRD (numai cu prezentarea facturii), Romtelecom, CEC, Posta Româna (numai cu prezentarea facturii), CREDITCOOP (cu si fara prezentarea facturii), Germanos si Internity din toata tara sau la casieriile din magazinele COSMOTE. Se poate achita cu numerar si la automatele de încasare Citibank (AIN), din orasele Bucuresti, Constanta, Cluj, Bacau, Sibiu, Ploiesti, Brasov, Constanta. Plata facturilor în numerar se mai poate face si la benzinariile Agip din Bucuresti, Pitesti, Craiova, Târgoviste, Târgu Jiu, Timisoara, precum si la comerciantii acceptanti unde este afisata sigla COSMOTE. Achitarea facturilor Cosmote se mai poate efectua în magazinele S.C. Trimen SRL din orasele Bucuresti, Slatina, Corabia, Dragasani, Horezu, Rovinari, Craiova, Târgu Jiu, Nehoiu, precum si în magazinele S.C. Cosmos Mobile din orasele Bucuresti, Cluj Napoca, Alba Iulia si Braila. Plata prin virament bancar (ordin de plata) Plata se poate efectua în urmatoarele conturi: Bancpost Sucursala Libertatii RO68BPOS85002719629ROL01 Alpha Bank RO19BUCU043494232511RO02 ING Bank RO30INGB0001000000017362 CEC RO07CECEB10046RON0403008 BRD S.M.C.C. RO27BRDE450SV23764524500 CITI Bank RO51CITI0000000824757003 Trezorerie DTCPMB RO22TREZ7005069XXX000448 Plata cu card Plata facturii COSMOTE poate fi efectuata în sistem electronic, prin intermediul retelelor de bancomate ale unitatilor Bancpost, BRD sau ING Bank. Pentru plata prin bancomate Bancpost, trebuie sa fii titularul unui card în lei emis de Bancpost si sa soliciti bancii o cerere tip pentru plata facturii COSMOTE. De asemenea, plata facturii COSMOTE se poate efectua cu card si la casieriile din magazinele COSMOTE. Pentru informatii suplimentare te rugam sa contactezi Serviciul Relatii cu Clientii la numarul 1234. Cum pot afla daca pot folosi telefonul mobil COSMOTE în anumite zone ale tarii? Aria de acoperire a retelei COSMOTE o poti afla accesând “Reteaua noastra” din meniul principal sau poti suna la Serviciul de Relatii cu Clientii la numarul 1234.